Werkwijze
U wordt hartelijk ontvangen door Marike Nelis of een assistente. Zij zullen u een anamneseformulier geven zodat wij rekening kunnen houden met eventueel allergieën of medicijngebruik. Wij streven ernaar dat u op de afgesproken tijd wordt geholpen. Na het consult wordt er een vervolgafspraak gemaakt. De nota krijgt u mee of per mail verstuurd. U kunt deze zélf indienen bij uw verzekeraar. Het notabedrag voldoet u aan ons.
Het streven is om tijdens de controle in overleg met u óók te behandelen mits de tijd het toelaat. U hoeft dan geen tweede afspraak te maken voor bijvoorbeeld het vullen van een kies.
Het behandelend team bestaat uit tandarts Nelis, preventieassistentes en de balieassistente. Tandarts Nelis doet de tandheelkundige controles, vullingen, wortelkanaalbehandeling, omslijpen kroon, e.d.. De assistentes zijn opgeleid om gebitten te reinigen, mondhygiëne instructie te geven, foto’s en afdrukken te maken. Tevens leggen zij ‘een plastic laagje’ sealing over kiezen die doorkomen bij oudere kinderen.
Afspraak annuleren
Bent u verhinderd? Graag ontvangen wij zo spoedig mogelijk, doch minimaal 24-uur van te voren een bericht (telefonisch of per mail). Anders zijn wij genoodzaakt om kosten in rekening te brengen.
Op de website van het Ivoren Kruis treft u een overzicht met ca. 45 folders aan met wetenschappelijke informatie over mondgezondheid. Mocht u vragen hebben na aanleiding van uw bezoek bij onze praktijk dan kunt u mogelijk meer informatie vinden.
Tevens kunt u de ‘GezondeMond’ app downloaden en eventueel folders bestellen.